برای دانلود آهنگ کلیک کنید

نامیک قاراچوخورلو سنی سومک

دانلود آهنگ ترکی نامیک قاراچوخورلو به نام سنی سومک

Namiq QaraçuxurluSəni Sevmək

دانلود آهنگ ترکی نامیک قاراچوخورلو به نام سنی سومک

دانلود آهنگ ترکی نامیک قاراچوخورلو به نام سنی سومک

دانلود آهنگ با دو کیفیت ۱۲۸و ۳۲۰

 

متن آهنگ ترکی نامیک قاراچوخورلو به نام سنی سومک

.:( دانلود تمامی آهنگ نامیک قاراچوخورلو ):.

کانال تلگرامی مدیس موزیک

https://t.me/medismusic

دانلود آهنگ جدید فارسی از سایت مدیس موزیک

.:( صفحه اصلی سایت ):.

 

متن و ترجمه آهنگ سنی سومک از قاراچوخورلو

 

Sən mələksən, səni tanrım mənə göndərdi

 

Bir yol açdı göy üzündən, yerə endirdi

 

Məndə sevdim, sakin etdim səni qəlbimdə

 

Nə yaxşı ki, varsan ömrüm mənim ömrümdə

 

Həyatımın ən bəxtəvər anındayam

 

Nə qədər canımda can var, yanındayam

 

Səni sevmək, özün kimi şahanədir

 

Dəli könlüm eşqin ilə divanədir

 

♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪

 

MedisMusic.ir

 

♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪

 

Bir sözüm var ürəyimdə sənə aiddi

 

Sevirəm mən buna Allah, özü şahiddi

 

Onu bil ki, mən həyata yenə gəlsəydim

 

Səni ancaq sevəcəkdim yenə sevsəydim

 

Dəniz kimi gözlərin var, dərin-dərin

 

Şəkər kimi sözlərin var, şirin-şirin

 

Dünya-aləm mənim olsa, sənsiz olmaz

 

Canım səndən, ruhum səndən ayrı qalmaz

 

Səni sevmək, özün kimi şahanədir

 

Dəli könlüm eşqin ilə divanədir

 

Səni sevmək, özün kimi şahanədir

 

Dəli könlüm sənin üçün divanədir

دانلود آهنگ ترکی نامیک قاراچوخورلو به نام سنی سومک