برای دانلود آهنگ کلیک کنید

مراد عارف اوغلوم

دانلود آهنگ ترکی مراد عارف به نام اوغلوم

Murad ArifOğlum

دانلود آهنگ ترکی مراد عارف به نام اوغلوم

دانلود آهنگ ترکی مراد عارف به نام اوغلوم

دانلود آهنگ با دو کیفیت ۱۲۸و ۳۲۰

 

متن و ترجمه آهنگ اوغلوم از مراد عارف

.:( دانلود تمامی آهنگ مراد عارف ):.

کانال تلگرامی مدیس موزیک

https://t.me/medismusic

دانلود آهنگ جدید فارسی از سایت مدیس موزیک

.:( صفحه اصلی سایت ):.

 

متن و ترجمه آهنگ اوغلوم از مراد عارف

 

Oğul payım… həyatımın bir hissəsi
Ömür boyu ümidlərin tükənməsin
Bugün, sabah, sən hardasan mən oradayam
Hər an mən yanındayam...

 

Oğul payım… mənim varım və dövlətim
İnandığım, güvəndiyim əmanətim
Uğur qazan, qürur duyum səninlə mən
Hər an mən səninləyəm...

 

Sən mənim həyatımsan, oğlum
Olduğun yerin havası nəfəsdir mənə
Sən qolum qanadımsan, oğlum
Varlığın belə yaşamağa bəsdir mənə...

 

Gözlərimdəki nursan, oğlum
Hər baxanda bu dünya mənimdir yenə
Ən böyük səbəbimsən, oğlum...

 

Bu dünyanın sən ən gözəl rəngi oldun
Bu sevginin içində bir sevgi oldun
Bizim evə sevincini bağışladın
Həyat sənlə başladı...!

دانلود آهنگ ترکی مراد عارف به نام اوغلوم