برای دانلود آهنگ کلیک کنید

گـولبن ارگن بو بنیم حایاتیم

دانلود آهنگ ترکی گولبن ارگن به نام بو بنیم حایاتیم

Gülben ErgenBu Benim Hayatım

دانلود آهنگ ترکی گولبن ارگن به نام بو بنیم حایاتیم

دانلود آهنگ ترکی گولبن ارگن به نام بو بنیم حایاتیم

دانلود آهنگ با دو کیفیت ۱۲۸و ۳۲۰

 

متن و ترجمه آهنگ بو بنیم حایاتیم از گولبن ارگن

.:( دانلود تمامی آهنگ گولبن ارگن ):.

کانال تلگرامی مدیس موزیک

https://t.me/medismusic

دانلود آهنگ جدید فارسی از سایت مدیس موزیک

.:( صفحه اصلی سایت ):.

 

متن و ترجمه آهنگ بو بنیم حایاتیم از گولبن ارگن

 

Sevgilim sen bu satırları okuduğunda
Ben gitmiş olacağım
Çok demode biliyorum
Ama daha iyisini bulamadım

 

Mektup yazmayı da unutmuşum
Konuşmaya da cesaret edemedim
Ayrılığı yüzüme gözüme bulaştırırım diye

 

Lakin

 

Kim bilir kaç hayattan hatıra
Kolye gibi boynumda taşıdığım sorgulamadan
Gövdemin bir parçası gibi alıştığım
O görünmez zincir koptu

 

Meğer maviymiş gökyüzü
Elbette içerde inceden bir sızı
Hep bir suçluluk duygusu
Hep bir korku
Sandığımdan zormuş kazı

 

Üstüme biçilen elbise
Adıma seçilmiş hayat
İyiliğim için buyurulmuş
Çivili bir taht
Dağıldılar toz gibi hafif
Ve gülümsedi aynadaki muhalif
Dedi ki: “rahat kurgu bunlar”
Biz değiliz bu uyduruk tarif

 

Sevgilim ben gittim beni affet
İki gözüm iki çeşme hakikaten
Ya aşk gibi aşk olacak dibine kadar
Ya bu kalp seve seve yalnızlığa talip

 

Bu benim hikayem benim hayatım
Sevdaysa sevda çıktı ok yaydan
İnişleriyle çıkışlarıyla
Kavgaysa kavga
Hodri meydan

 

Ah be ayrılık yine mi yine mi sen
Bitirdin beni bi düş yakamdan
Hep mi bir aşk acısı
Karadan denizden
Elveda sevgilim
Taşınıyorum senden

 

Çıktım yola ne esaslı macera
Burdan dönüş yok artık rastgele
Topladım dağılan parçalarımı
Birleştiririm nasıl olsa ara ara

 

Bu benim hikayem benim hayatım
Sevdaysa sevda çıktı ok yaydan
İnişleriyle çıkışlarıyla
Kavgaysa kavga
Hodri meydan...!

برای دانلود آهنگ کلیک کنید