برای دانلود آهنگ کلیک کنید

شبنم تووزلو قاداسین آلارام

دانلود آهنگ ترکی شبنم تووزلو به نام قاداسین آلارام

Sebnem tovuzluQadasin Alaram

دانلود آهنگ ترکی شبنم تووزلو به نام قاداسین آلارام

دانلود آهنگ ترکی شبنم تووزلو به نام قاداسین آلارام

دانلود آهنگ با دو کیفیت ۱۲۸و ۳۲۰

 

متن و ترجمه آهنگ قاداسین آلارام از شبنم تووزلو

.:( دانلود تمامی آهنگ شبنم تووزلو ):.

کانال تلگرامی مدیس موزیک

https://t.me/medismusic

دانلود آهنگ جدید فارسی از سایت مدیس موزیک

.:( صفحه اصلی سایت ):.

 

متن و ترجمه آهنگ قاداسین آلارام از شبنم تووزلو

 

Kim sevər səni mənim qədər

 

Ömrümü eylədin hədər…

 

Gəl inan bu təmiz eşqimə

 

Qıyma öldürər məni kədər…

 

Kaş görəydi bu ürəyimi

 

Onda anlar o bu sevgimi…

 

Əl çəkən deyiləm bil bunu

 

Sən də məni sevənə kimi…

 

Eşqin yollarında qalaram

 

Gözlərin qadasın alaram

 

Nə desən edərəm

 

Neyləsən dözərəm

 

Sən sevən birisi olaram…

 

Harda olsan ora gələrəm

 

Sevməsən də yenə sevərəm

 

Qal desən qalaram

 

Öl desən ölərəm

 

Sən sevən birisi olaram...!

 

ترجمه :

 

چه کسی شما را بسیار دوست دارد

 

زندگی من را تلف نکن

 

بیا، باور کن این عشق خالص

 

خوردن، من را بکش

 

آرزو می کنم این را ببینم

 

سپس او می فهمد که این عشق من است …

 

من نمی دانم چه باید بکنم

 

همانطور که من را دوست داری …

 

اگر در مسیر عشق باقی بمانم،

 

اگر چشمم را بردارم

 

آنچه من می گویم

 

چه کاری انجام می دهید

 

اگر من کسی هستم که تو را دوست دارد …

 

اگر به آنجا بروید من می آیم

 

اگر دوباره من را دوست نداشتید،

 

من اینجا خواهم ماند

 

من میمیرم اگر من بمیرم

 

من کسی هستم که دوست می دارم...!

برای دانلود آهنگ کلیک کنید